Autor Wiadomość
Tomek
PostWysłany: Nie 21:21, 22 Cze 2008    Temat postu:

No to chyba oczywiste Razz W każdym razie niech to nie będzie łatwe i przyjemne nawet dla najpotężniejszego maga
Ściemniak
PostWysłany: Nie 11:37, 22 Cze 2008    Temat postu:

No z tymi czarnymi świecami to już bez przesady, co? Razz Ale generalnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o te przyzywanie: dobrzy magowie przyzywają tylko dobre, pomocne duchy. Źli - demolodzy i nekromanci - to wiadomo. Jednak Kościół nie łapie (albo nie chce złapać) różnicy i wszystkie duchy to złe, podstępne demony, a każdego kto się z nimi zadaje - prościutko na stosik.
FiFi
PostWysłany: Nie 10:12, 22 Cze 2008    Temat postu:

I na pewno jakieś dłuższe rytuały, pentagramy, czarne świece itp. Smile Aczkolwiek te rytuały nie muszą być tak mroczne. Hmm przypomniała mi sie Trylogia Bartimaeusa, co nie Ziemniak?
Tomek
PostWysłany: Nie 9:20, 22 Cze 2008    Temat postu:

Dobre, ale ten drugi nie powinien mieć łatwo, może niech będzie to ktokolwiek (wiecie, jakakolwiek klasa), ale niech nie robi tego na poczekaniu, tylko niech wymaga to dłuższych przygotowań, dziwacznych składników, aż w końcu będzie sobie mógł takiego stworka przyzwać na czas nie określony(to NIE będzie łatwe Razz ) . Może jakieś talizmany czy amulety do kontroli tych stworzeń ?
Ściemniak
PostWysłany: Nie 8:31, 22 Cze 2008    Temat postu:

Hehe, skąd wiedziałeś o Wowie, Fifi Razz ?
Nie no pomysł nie jest zły, tylko trzeba jeszcze troszkę dopracować.
Poza tym, skoro już mówimy o magii, to pomyślałem, że może powinny być dwa jej rodzaje: pierwszy to magia żywiołów - naturalny talent, dostępny nielicznym (coś jak zaklinacz w DD, kojarzycie). Zaś drugi typ to taki typowy czarodziej-kujon - ślęczący nad księgami i przyzywający różne istoty (niekoniecznie złe), używający tajemnych formuł itp.
FiFi
PostWysłany: Sob 18:39, 21 Cze 2008    Temat postu:

hehe ziemniak pewnie walnie text "Za dużo WoWa FiFi!!!!" choć z WoWem to akurat nie ma nic wspólnego...
Tomek
PostWysłany: Sob 14:19, 21 Cze 2008    Temat postu:

Dobre, pewnie ziemniak sie o coś przyczepi. Ja w takim razie siedzę cicho dla równowagi Very Happy
FiFi
PostWysłany: Pią 17:12, 20 Cze 2008    Temat postu: Umiejętności magiczne

Oto mój pomysł jak jedną magiczną umiejętność rozbić na trzy, aby magowie nie mogli tak szybko podnosić umiejetności Very Happy.

Są to umiejętności czysto bojowe, może wymyślę coś przydatnego poza walką.

Co do nazw, to wszystko jest do uzgodnienia bo ja jakoś nie umiem tego nazwać Razz .

1. Koncentracja - odpowiada za szybkość czarowania. Normalnie mag musi się skoncentrować zanim sprobuje opanować Źródło, może to trwać np 2 rundy albo więcej w zależności od wielkości źródła. Z tą umiejętnością będzie sie szybciej koncentrował i zrobi to np w jedną rundę. Można zrobić tak że co 5 poziomów umiejętności skraca się czas o jedną rundę.

2. - odpowiada za siłę czarów. Jak już się mag skoncentruje i zdecyduje się np cisnąć we wroga kulą ognia to musi to zrobić umiejętnie żeby wroga jak najbardziej zabolało. Tak jak przy rzucie piłką - im mocniej rzucisz tym bardziej kogoś zaboli Razz Wraz ze wzrostem umiejętności dodaje się jakiś bonus do obrażeń (a może mnożnik?)

3. - czas trwania czaru. Jak już ktoś dostanie tą kulą ognia, to mag może postanowić, że pomęczy trochę przeciwnika i będzie go przypalał przez jakiś czas. Ale oczywiście nie może tak w nieskończoność bo sie chłopak zmęczy i jeszcze gotów zemdleć Razz więc musi ćwiczyć i wraz ze wzrostem tej umiejętności będzie mógł dłużej wpływać na przeciwników.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group