Autor Wiadomość
FiFi
PostWysłany: Nie 10:51, 27 Sty 2008    Temat postu:

Chłopie Egida jeszcze nie jest skończona Razz Do tego czasu jeszcze wiele może się zmienić. Po prostu magowie i rycerze są fajni Very Happy Trzeba wymyślić coś dla myśliwych i złodziei żeby zachęcić graczy.
Ściemniak
PostWysłany: Nie 10:29, 27 Sty 2008    Temat postu:

Masz ochotę?
A wydawało mi się, że jeszcze niedawno rzucił tego maga ognia na rzecz psionika...
Zdecyduj się wreszcie Razz
FiFi
PostWysłany: Nie 9:59, 27 Sty 2008    Temat postu:

Będzie ciekawie takim zakonnikiem grać Very Happy
Ściemniak
PostWysłany: Sob 18:00, 26 Sty 2008    Temat postu: Zakony rycerskie

W Egidzie mamy trzy wielki zakony rycerskie:
Templariusze to zakon z Channon (Francji). Ich celem jest walka z demonami i wszelkimi siłami nieczystymi. Zwykle nie zabijają ludzi - składają bowiem specjalne śluby, że nie tkną ludzi - no chyba, że naprawdę nie da się inaczej. W przeciwieństwie do takich, choćby
Krzyżaków, nie koncentrują się tak bardzo tylko na walce mieczem. Ich siła leży w modlitwie - przeciwko demonom jest to skuteczniejsza broń niż miecz. Bywają bardziej pobożni niż większość księży i kandydaci na braci zakonnych muszą liczyć się z surowym regulaminem. Wejście w szeregi
Templariuszy nie jest łatwym zadaniem: trzeba wykazać się siła duchą, niezłomną wiarą, posłuszeństwem i nieskalanym honorem. Każdy brat, które splami się jakimś niecnym uczynkiem zostaje natychmiast wyrzucony z zakonu.
Wymagania: Wiara 16 (może nawet więcej), Siła 14, Charyzma 15, przyjęcie ślubów, nieskalany honor, zabicie kilku potężniejszych demonów (ile dokładnie można później ustalić), pochodzenie: Channon (ew. Imperium, w innym przypadku trzeba się będzie dogadać z MG).

Krzyżacy, zakon rycerzy Imperium, są bardzo militarystycznym zakonem. Bardziej niż inni skupiają się na treningu walki mieczem i jazdy konnej. Zostali powołani do tępienia pogan z pogranicza Imperium i Polanii i wywiązują się bardzo dobrze ze swojego zadania... może nawet zbyt dobrze. Często bowiem osady Polan na północy kraju stają się celem najazdu bezwzględnych rycerzy. Ale ich protesty nie mają większego znaczenia, bo za Krzyżakami stoi i Cesarz i Papież. Nękani Polanie są więc zmuszeni brać sprawy we własne ręce...
Zostać Krzyżakiem może każdy, kto spełnia dwa podstawowe warunki: pochodzi z Imperium i wykaże się podczas próby sił. Oprócz tego trzeba być bezwzględnym i absolutnie posłusznym.


Bretoni z wysp Albionu mają swój własny, nietypowy dość zakon. Rycerze Świętego Graala mają bowiem obsesję na punkcie relikwii wszelkiej maści, a już zwłasza świętego Kielicha, czyli Graala. Zajmują się odnajdywaniem i strzeżeniem miejsc spoczynku świętych, a także poszukiwania pamiątek po nich. Im więcej relikwii uda się dostarczyć rycerzowi, tym ważniejszą pełni rolę w Zakonie. Rycerze mają swą siedzibę na wyspie Worchestershire. Dużo zarabiają, dzięki ciągłemu napływowi pielgrzymów. A jak jakimś niespokojnym rycerzom znudzi się kolekcjonowanie włosów Św. Ingoldy, to zawsze można jeszcze pognębić pogan z pobliskiego Unsteru...
Kandydat na Rycerza Kielicha musi pochodzić z Albionu i wykazać się w jakiś sposób dla sprawy Zakonu. Mile widziane są datki w postaci jakiś relikwii.


Te trzy zakony są co prawda największe, ale nie jedyne. Dla Polan mamy możliwość dołączenie do husarii. Madziarzy mają swych rycerzy-zbójców ze stepów - hajduków. Można też jeszcze coś dać dla Espelii, czy Bizancjum..

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group