Projekt Egida
Forum autorskiego settingu RPG "Egida"
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Projekt Egida Strona Główna
->
Niewypały
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Egida
----------------
Pomysły
Świat
Mechanika
Bestiariusz
Magia
NPC-ci
Historia
Grafika
Postać
----------------
Profesje
Pochodzenie
Umiejętności
Cechy
Atuty
Karta Postaci
Zbrojownia
----------------
Typy broni
Style
Statystyki
Zbroje
Relikwie
Dwie Strony Medalu
----------------
Brąz
Srebro
Inne
----------------
Niewypały
Teksty
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomek
Wysłany: Nie 21:21, 22 Cze 2008
Temat postu:
No to chyba oczywiste
W każdym razie niech to nie będzie łatwe i przyjemne nawet dla najpotężniejszego maga
Ściemniak
Wysłany: Nie 11:37, 22 Cze 2008
Temat postu:
No z tymi czarnymi świecami to już bez przesady, co?
Ale generalnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o te przyzywanie: dobrzy magowie przyzywają tylko dobre, pomocne duchy. Źli - demolodzy i nekromanci - to wiadomo. Jednak Kościół nie łapie (albo nie chce złapać) różnicy i wszystkie duchy to złe, podstępne demony, a każdego kto się z nimi zadaje - prościutko na stosik.
FiFi
Wysłany: Nie 10:12, 22 Cze 2008
Temat postu:
I na pewno jakieś dłuższe rytuały, pentagramy, czarne świece itp.
Aczkolwiek te rytuały nie muszą być tak mroczne. Hmm przypomniała mi sie Trylogia Bartimaeusa, co nie Ziemniak?
Tomek
Wysłany: Nie 9:20, 22 Cze 2008
Temat postu:
Dobre, ale ten drugi nie powinien mieć łatwo, może niech będzie to ktokolwiek (wiecie, jakakolwiek klasa), ale niech nie robi tego na poczekaniu, tylko niech wymaga to dłuższych przygotowań, dziwacznych składników, aż w końcu będzie sobie mógł takiego stworka przyzwać na czas nie określony(to NIE będzie łatwe
) . Może jakieś talizmany czy amulety do kontroli tych stworzeń ?
Ściemniak
Wysłany: Nie 8:31, 22 Cze 2008
Temat postu:
Hehe, skąd wiedziałeś o Wowie, Fifi
?
Nie no pomysł nie jest zły, tylko trzeba jeszcze troszkę dopracować.
Poza tym, skoro już mówimy o magii, to pomyślałem, że może powinny być dwa jej rodzaje: pierwszy to magia żywiołów - naturalny talent, dostępny nielicznym (coś jak zaklinacz w DD, kojarzycie). Zaś drugi typ to taki typowy czarodziej-kujon - ślęczący nad księgami i przyzywający różne istoty (niekoniecznie złe), używający tajemnych formuł itp.
FiFi
Wysłany: Sob 18:39, 21 Cze 2008
Temat postu:
hehe ziemniak pewnie walnie text "Za dużo WoWa FiFi!!!!" choć z WoWem to akurat nie ma nic wspólnego...
Tomek
Wysłany: Sob 14:19, 21 Cze 2008
Temat postu:
Dobre, pewnie ziemniak sie o coś przyczepi. Ja w takim razie siedzę cicho dla równowagi
FiFi
Wysłany: Pią 17:12, 20 Cze 2008
Temat postu: Umiejętności magiczne
Oto mój pomysł jak jedną magiczną umiejętność rozbić na trzy, aby magowie nie mogli tak szybko podnosić umiejetności
.
Są to umiejętności czysto bojowe, może wymyślę coś przydatnego poza walką.
Co do nazw, to wszystko jest do uzgodnienia bo ja jakoś nie umiem tego nazwać
.
1. Koncentracja - odpowiada za szybkość czarowania. Normalnie mag musi się skoncentrować zanim sprobuje opanować Źródło, może to trwać np 2 rundy albo więcej w zależności od wielkości źródła. Z tą umiejętnością będzie sie szybciej koncentrował i zrobi to np w jedną rundę. Można zrobić tak że co 5 poziomów umiejętności skraca się czas o jedną rundę.
2. - odpowiada za siłę czarów. Jak już się mag skoncentruje i zdecyduje się np cisnąć we wroga kulą ognia to musi to zrobić umiejętnie żeby wroga jak najbardziej zabolało. Tak jak przy rzucie piłką - im mocniej rzucisz tym bardziej kogoś zaboli
Wraz ze wzrostem umiejętności dodaje się jakiś bonus do obrażeń (a może mnożnik?)
3. - czas trwania czaru. Jak już ktoś dostanie tą kulą ognia, to mag może postanowić, że pomęczy trochę przeciwnika i będzie go przypalał przez jakiś czas. Ale oczywiście nie może tak w nieskończoność bo sie chłopak zmęczy i jeszcze gotów zemdleć
więc musi ćwiczyć i wraz ze wzrostem tej umiejętności będzie mógł dłużej wpływać na przeciwników.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin