Autor |
Wiadomość |
FiFi |
Wysłany: Pią 22:19, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Ech no ja nie wiem co tam w twojej głowie siedzi  |
|
 |
Ściemniak |
Wysłany: Pią 22:17, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Szybki jesteś, nie ma co
Właśnie takie kombosy to masz albo kupując atuty, albo levelując daną umiejętność. |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Pią 22:14, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
A może jakieś kombosy co? Mozna je zrobic jako specjalne umiejętności a raczej atuty, które zajmują całą turę, są nie do obrony ale trzeba zdać jakiś trudny test. Co wy na to? |
|
 |
Tomek |
Wysłany: Pią 16:02, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Tomek napisał: | No w sumie tak, ale od biedy jak nie będzie lepszych pomysłów to można zaimplementować. No ale skoro tak to co proponujecie ?? |
Ziemniak... są 2 testy , tylko mogą być 3 wyniki  |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Pią 15:55, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Modyfikatory to banał. Po prostu dodajesz albo odejmujesz z wyniku i tyle |
|
 |
Ściemniak |
Wysłany: Pią 15:50, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Dobra, to na razie mamy te 3 testy Zręczność kontra Zręczność, Siła kontra Budowa i Budowa kontra Siła. Jeszcze potem przydałoby pododawać do tego modyfikatory za umiejętności, broń itp. |
|
 |
Tomek |
Wysłany: Czw 18:54, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
No w sumie tak, ale od biedy jak nie będzie lepszych pomysłów to można zaimplementować. No ale skoro tak to co proponujecie ?? |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Czw 18:50, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
za dużo kości będzie. Zamieszanie jak cholera. |
|
 |
Tomek |
Wysłany: Czw 18:35, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
Myślę ze do walki wystarczy jedna kość. chyba ze zrobimy jak w dd(wiem ze to odrzuca ale pomysł jest tam całkiem,całkiem) otóż każda bron ma inna kość. |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Czw 18:31, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
Najpeniej k20. Większośc graczy jest już do niej przyzwyczajona, a daje spore możliwości. Zastanówmy się czy wystarczy jedna kość czy np. 3 jak w Neuroshimie? |
|
 |
Tomek |
Wysłany: Czw 18:29, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
"Czy damy rade ? Tak damy rade !!"
Trzeba ustalić na jakiej kości będziemy sie opierać, bo chyba zaczynamy od walki, czyli tego co każdy lubi. Potem da sie jakieś inne możliwości, chociaż na walce można by skończyć , cala resztę ocenia MG(możliwość wykonania jakiejś akcji) |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Czw 18:22, 24 Sty 2008 Temat postu: Egida Tactics |
|
No dobra ludzie teraz najtrudniejsza część. Jak będzie walka wyglądać? Powinna być szybka, elastyczna i łatwa do opanowania przez takich Maćków i Piotrków. Wiem że to trudne zadanie ale wspólnymi siłami damy radę!!!!
Pomożecie???!!! |
|
 |