Projekt Egida
Forum autorskiego settingu RPG "Egida"
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Projekt Egida Strona Główna
->
Niewypały
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Egida
----------------
Pomysły
Świat
Mechanika
Bestiariusz
Magia
NPC-ci
Historia
Grafika
Postać
----------------
Profesje
Pochodzenie
Umiejętności
Cechy
Atuty
Karta Postaci
Zbrojownia
----------------
Typy broni
Style
Statystyki
Zbroje
Relikwie
Dwie Strony Medalu
----------------
Brąz
Srebro
Inne
----------------
Niewypały
Teksty
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ściemniak
Wysłany: Pią 21:31, 25 Sty 2008
Temat postu:
Oni idą w całości na komerchę, my zaś jesteśmy bardziej uczciwi. To znaczy, że choćby udostępnimy to wszystko najpierw za darmo, a potem się zobaczy. Jeśli ktoś by się tym zainteresował, to w edycji 2.0 poprawimy wszystkie mankamenty, jakie wyszły na wierzch przy udostępnianiu..
Ludzie wreszcie przekonają się, że nie wszystko co darmowe jest kiepskie (vide Penumbra)
Tomek
Wysłany: Pią 21:24, 25 Sty 2008
Temat postu:
Ej stary , jeżeli goście w ciągu 3 edycji przy nakładach w setkach tysięcy (no może dziesiątkach tysięcy) i pieniądzach których setna część wystarczyłaby nam w zupełności do wydania 2 edycji egidy i jej komputerowej wersji nie zrobili czegoś fajnego fabularnie , to znaczy że to jest osiągnięcie
Ściemniak
Wysłany: Pią 21:10, 25 Sty 2008
Temat postu:
No, racja, chociaż wymyślenie czegoś bardziej rozbudowanego fabularnie od DD trudne nie jest.
FiFi
Wysłany: Pią 21:05, 25 Sty 2008
Temat postu:
Ściemniak napisał:
To Egida, a nie jakieś głupie dedeki."
Jak to pięknie brzmi... Egida to nowa jakość chłopaki!!
Ściemniak
Wysłany: Pią 21:02, 25 Sty 2008
Temat postu:
Fajne, bardzo fajne. Trzeba będzie dużo testować - hura nie mogę się już doczekać :p - ale w końcu się z tym uporamy. Można też będzie przyznawać PD-ki za odgrywanie, za pomysłowość i tym podobne. W ten sposób może się okazać, że gracz ze słaa mechanicznie, ale rozbudowaną postacią szybciej nabije level, niż przysłowiowy "druid z dwoma sztyletami". Po prostu przyznawać będzie więcej albo mniej punktów, w zależności od zaangażowania gracza. Jakiś Maciek krzyknie "To niesprawiedliwe! Ja najwięcej walcżę, a to on ma więcej PDków. To dlatego, że bardziej go lubisz!".
Odpowiedź nasunie się sama: "No trudno, było lepiej pomyśleć na postacią. To Egida, a nie jakieś głupie dedeki."
FiFi
Wysłany: Pią 19:46, 25 Sty 2008
Temat postu:
Całkiem fajne i napisane z pomysłem
Muszę się wziąć za magię
Tomek
Wysłany: Pią 19:41, 25 Sty 2008
Temat postu: Levele - Zasady
Od razu mówię , że te zasady są niedorobione,wymyślane raczej na szybko , aczkolwiek , jeżeli okażą się dobre to czemu nie.
______________
Zaraz po walce większość graczy dopomina się o PD, w każdej grze , MG podaje im konkretne liczby. W każdej , ale nie w Egidzie.
W tej grze , po walce MG dopisuje po kryjomu pewne liczby PD na każdej karcie gracza (swojej części [patrz Karta Gracza]) odpowiednia liczbę PD.
Po wielu walkach , kiedy któryś gracz przekroczy magiczna liczbę początkowych 1000 PD , MG powinien od razu przy pierwszej okazji używania jego przodującej umiejętności delikatnie sugerować mu, że łatwiej mu wszystko przychodzi, łatwiej macha mu się mieczem , czy dokładniej może celować z łuku; może dużo lepiej potrafi już kontrolować dany żywioł?
Przy następnej wizycie w mieście powinien mu sugerować pójście do danego nauczyciela( fechmistrza , biskupa , sławnego myśliwego , może do zakonspirowanego maga). Kiedy gracz w końcu odwiedzi danego nauczyciela , ten powinien powiedzieć mu , że bohater ma jakiś potencjał i zapytać czy chce z nim spędzić godzinę w nauce (Dla MG : 1 godzina = 1 współczynnik i umiejętność). Jeżeli gracz się zgodzi nauczyciel powinien się zapytać nad czym chce popracować ( tu powinien wymienić umiejętności które może mu podnieść)(Zakładamy , że każdy nauczyciel podnosi tylko jeden typ współczynnika). Po godzinie czasu gry Bohater znowu może ruszyć w drogę mimo , że nie odczuwa żadnej różnicy.
Jedyne co się zmieniło to kilka liczb na jego karcie postaci( poziom , umiejętności oraz jeden współczynnik o 1 poziom w górę). Zauważy jednak zmianę w pierwszej walce w której weźmie udział , wszystko będzie mu lepiej wychodzić , same z siebie będą przychodzić coraz bardziej złożone kombinacje ciosów itp.
Na 6 poziomie zaawansowania będzie on mógł zostać kimś lepszym niż niepasowany rycerz , czy zwykły kłusownik, będzie musiał spełniać odpowiednie wymagania (odpowiednie umiejętności władania mieczem , lub dość rozwinięty zmysł magiczny) oraz wykonać specjalne zadanie , a to uwolnić królewnę , a to upolować i zdjąć skórę z bardzo rzadkiego zwierzęcia , może złapać i spalić jakaś czarownicę.
Potem czeka go względny spokój do 15 poziomu , na którym będzie musiał znów spełniać określone wymagania (żadnych przestępstw dla rycerza , w przypadku księdza celibat) i wykonać kolejne zadanie dla swojej organizacji.
Ale żeby twoi gracze mogli dojść do tego momentu musisz mieć zawsze pod ręką tabelę doświadczenia:
Poziom Wymagane Doświadczenie
1 1000
2 2500
3 4000
4 5500
5 7000
6 8000
7 9000
8 9500
9 11000
10 12000
11 14000
12 15500
13 17000
14 19000
15 20500
16 23000
17 26000
18 30000
19 35000
20 43000
PD ZA UŻYWANIA UMIEJĘTNOŚCI
Za używanie umiejętności także można rozdawać PD. W zależności od wyczucia MG działania dzielimy na :
Kluczowe - 200 PD
Decydujące - 150 PD
Ważne - 100 PD
Mało ważne - 60 PD
Nieznaczące - 45 PD
Bezsensowne - 10 PD
W sumie to cały system poziomów można by zmienić , ale najbardziej dyskusyjne są liczby , wiadomo nieprzetestowane wszystko wyjdzie na betatestach.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin