Projekt Egida
Forum autorskiego settingu RPG "Egida"
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Projekt Egida Strona Główna
->
Umiejętności
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Egida
----------------
Pomysły
Świat
Mechanika
Bestiariusz
Magia
NPC-ci
Historia
Grafika
Postać
----------------
Profesje
Pochodzenie
Umiejętności
Cechy
Atuty
Karta Postaci
Zbrojownia
----------------
Typy broni
Style
Statystyki
Zbroje
Relikwie
Dwie Strony Medalu
----------------
Brąz
Srebro
Inne
----------------
Niewypały
Teksty
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
FiFi
Wysłany: Pią 15:22, 28 Maj 2010
Temat postu:
Serio to ja to wymyśliłem? wow
Napisałbym jak mi się to podoba ale wiadomo chyba, bo w końcu byłem przy tym ;P
P.S. Prześcignąłem Tomka w postach! ^^
Ściemniak
Wysłany: Czw 13:29, 27 Maj 2010
Temat postu: Zmiany w Umiejętnościach.
W skrócie:
Bez zmian - lista umiejętności, poziomy umiejętności (od 1 do 20), stopnie (Dyletant, Uczeń, Znawca itp).
Zmiany:
Podczas tworzenia postaci każdy z bohaterów będzie mógł wybrać określoną ilość umiejętności... Stop. Tu właśnie zaczyna się kwestia pierwsza - ile ich będzie? Osiem, tak jak poprzednio? Więcej, mniej? A może każdy archetyp będzie miał inną liczbę? Trzeba nad tym pomyśleć.
Gdy gracz wybierze już wszystkie klasowe umiejętności, przyjdzie czas na przydzielenie im konkretnych wartości. W starym systemie wyglądało to tak, iż na 8 umiejętności przypadało 40 punktów do dyspozycji (1 punkt = 1 poziom). Następnie Fifi zarzucił inną koncepcją - każdy z graczy będzie miał do dyspozycji pulę kilku tysięcy PD, dzięki czemu gracze będą mieli o wiele większy wybór. Przykład:
Stary system - gracz mają 4 punkty może podnieść Noże z 1 na 3 i Jeździectwo z 1 na 3.
Nowy system - gracz może przeznaczyć np. 1000 PD, by podnieść umiejętności jak powyżej, ale może też wykorzystać na to tylko część PD, np. 900. W ten sposób do awansu naprawdę niewiele brakuje (ok 100 PD), a zaoszczędzone pumkty można przeznaczyć na co innego. Na początku gry postać nie będzie może zbyt mocna, ale za to silnie się rozwinie.
Pozostaje jeszcze co prawda jedna ważna kwestia - jakie są progi wymaganych PD na poziom? Z fifim jednak zajęliśmy się tym co nieco i to tylko kwestia czasu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin