 |
Projekt Egida Forum autorskiego settingu RPG "Egida"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiFi
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: K-ce
|
Wysłany: Czw 18:22, 24 Sty 2008 Temat postu: Egida Tactics |
|
|
No dobra ludzie teraz najtrudniejsza część. Jak będzie walka wyglądać? Powinna być szybka, elastyczna i łatwa do opanowania przez takich Maćków i Piotrków. Wiem że to trudne zadanie ale wspólnymi siłami damy radę!!!!
Pomożecie???!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:29, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
"Czy damy rade ? Tak damy rade !!"
Trzeba ustalić na jakiej kości będziemy sie opierać, bo chyba zaczynamy od walki, czyli tego co każdy lubi. Potem da sie jakieś inne możliwości, chociaż na walce można by skończyć , cala resztę ocenia MG(możliwość wykonania jakiejś akcji)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Czw 18:31, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiFi
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: K-ce
|
Wysłany: Czw 18:31, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Najpeniej k20. Większośc graczy jest już do niej przyzwyczajona, a daje spore możliwości. Zastanówmy się czy wystarczy jedna kość czy np. 3 jak w Neuroshimie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:35, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Myślę ze do walki wystarczy jedna kość. chyba ze zrobimy jak w dd(wiem ze to odrzuca ale pomysł jest tam całkiem,całkiem) otóż każda bron ma inna kość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiFi
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: K-ce
|
Wysłany: Czw 18:50, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
za dużo kości będzie. Zamieszanie jak cholera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:54, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No w sumie tak, ale od biedy jak nie będzie lepszych pomysłów to można zaimplementować. No ale skoro tak to co proponujecie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ściemniak
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:50, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra, to na razie mamy te 3 testy Zręczność kontra Zręczność, Siła kontra Budowa i Budowa kontra Siła. Jeszcze potem przydałoby pododawać do tego modyfikatory za umiejętności, broń itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiFi
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: K-ce
|
Wysłany: Pią 15:55, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Modyfikatory to banał. Po prostu dodajesz albo odejmujesz z wyniku i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:02, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek napisał: | No w sumie tak, ale od biedy jak nie będzie lepszych pomysłów to można zaimplementować. No ale skoro tak to co proponujecie ?? |
Ziemniak... są 2 testy , tylko mogą być 3 wyniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiFi
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: K-ce
|
Wysłany: Pią 22:14, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A może jakieś kombosy co? Mozna je zrobic jako specjalne umiejętności a raczej atuty, które zajmują całą turę, są nie do obrony ale trzeba zdać jakiś trudny test. Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ściemniak
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:17, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Szybki jesteś, nie ma co
Właśnie takie kombosy to masz albo kupując atuty, albo levelując daną umiejętność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|